Brave Knight Fico
While playing knight, Fico boasts that he’s brave enough to fight a real dragon. Gabi takes the team to Komodo Island, Indonesia. Fico is relieved to find the dragons are Komodo lizards, but his bravery is tested when a grown-up decides he is on the menu!