Meat Sampler
Guy Fieri digs into all kinds of different meats on this trip. In Ottawa, Canada, a carnivore haven is stacking sandwiches with dynamite duck and a pork trifecta, and a Richmond, VA, taco joint is loading up out-of-bounds oxtail.