A Promise to Peggy
CSI Alina Burroughs travels to Colorado to investigate the murder of Peggy Hettrick, whose nude and mutilated body turns up in a vacant lot. With the help of a cutting-edge DNA technique, Alina works to let Peggy tell her story from beyond the grave.