Dinosaurs, Brush Strokes and Edible Art
The bakery crew makes a Jurassic-sized cake for a dinosaur theme park. Liz and Mauro use a new brush stroke technique for an artist-inspired cake, and Danny considers shaving off his mustache for a special cause.