Tastes of the Tropics
Pastry chef Ron Ben-Israel meets Michael in Baton Rouge to feast on a Caribbean-inspired brisket melt. Then Michael heads up to Kentucky for a chorizo burger in Louisville and a seriously spicy fried chicken sandwich in Lexington.