Garages to Guest Suites
The Brothers battle it out in the Additional Dwelling Unit challenge and Jonathan pulls out all the stops in hopes of a victory. Breegan Jane and Trixie Mattel guest judge the spaces, and the loser is sent to play tour guide on an LA tourist bus.