Tulsa
Guy Fieri assigns his friend Noah Cappe to bring chefs Aarti Sequeira and Joe Sasto and check out the dining scene in Tulsa, Oklahoma, where the trio tackles Italian and Caribbean cuisine, banh mi sandwiches, delicatessen fare and elevated cowboy cooking.