Max to the Max
While Ben, Gwen and Max hike, the Bugg Brothers are back with a plan to duplicate Diamondhead. But when their cloning ray gun fires on Max instead, Gwen and Ben must round up all the Maxes while also fighting off the Bugg Brothers.