Surf and Turf
Alex Guarnaschelli and Anne Burrell have their eyes on the prize: taking down Bobby Flay in his own arena. Surf Chef Raphael Lunetta and Cowboy Chef Jake Gandolfo bring the heat before the winner takes on Bobby.