Severed Ties
Colt and Larissa attempt to reignite their sex life. Nicole's trip hits a roadblock. Ashley decides the fate of her marriage. Chantel drops a bomb on Pedro. Elizabeth gives Andrei a wake-up call. Emotions get stirred up for Pao.