Dinner in Florence
Rachael makes a meal that'll take you all the way to Italy in half an hour. On the menu, Florentine Prosciutto Wrapped Chicken, Spinach Fettuccine with Gorgonzola Cream Sauce and Puttanesca Tomato Salad with Fried Capers.