A Zest for Death: A Hannah Swensen Mystery (HBO)
Pastry Hannah Swensen gets her hands on a new mystery when her mother discovers a corpse in a house for sale.
When her mother discovers a corpse in a house for sale, pastry Hannah Swensen (Alison Sweeney) gets her hands on a new mystery, convinced that both her ex, Mike, and the police are focusing on an innocent suspect.