Ouija: Origin Of Evil
In the prequel to Ouija, a widowed mother and her two daughters who run a séance scam business unwittingly summon an evil spirit.
In the prequel to Ouija, a widowed mother and her two daughters who run a séance scam business unwittingly summon an evil spirit. When the youngest of the girls is possessed, they face the unthinkable to exorcise the entity.