This Time Next Year
Nick Moore directs this rom-com in which fate plays a role in intertwining the contrasting lives of Minnie and Quinn.
Nick Moore directs Lucien Laviscount and Sophie Cookson in this rom-com as Minnie and Quinn, two young people on opposite sides of the tracks who, despite leading different lives, seem to share a special connection since birth.