Falling for Figaro
Millie and Max's brutal competition to win the "singer of renown' contest slowly turns into something more.
Millie and Max have little in common other than the two are training under the same opera diva to win the "singer of renown' contest. But what begins as a brutal competition slowly turns into something more.