The Poison Rose
An ex-football star turned PI takes on a missing person's case which reveals itself to be a interwoven web of crimes, suspects and dead bodies.
An ex-football star turned PI with a soft spot for a lady in distress takes on a missing person's case which slowly reveals itself to be a complex interwoven web of crimes, suspects and dead bodies.