Midnight Express
Based on a true story, this acclaimed drama follows a young American sent to a brutal Turkish prison for smuggling hashish.
Based on Billy Hayes's 1977 memoir, this acclaimed drama follows the nightmarish experiences of an American college student in a brutal Turkish prison after being busted for attempting to smuggle hashish out of Istanbul.