No Manches Frida
A recently released thief poses as a teacher after learning that a school has been built in the place where he buried his loot.
After learning that a school has been built in the place where he buried his loot, a recently released thief poses as a teacher and soon realizes that dealing with tough prisoners was easier than handling teenagers.