You're Killing Me Susana
After finding out that his wife left him for no apparent reason, a man decides to go after her, but winning her back will not be easy.
Gael García Bernal stars in this rom-com as Eligio who, after finding out that his wife has left him with no explanation, goes after her. But should he want her back, he must face the harsh truths about their relationship.