Law Abiding Citizen
After one of his family's murderers is released through an agreement, a man decides to take justice into his own hands.
A few years after the brutal murder of his family, a deal sets one of the killers free, leading Clyde, the only survivor of the attack, to take justice into his own hands and go after everyone involved.