Badges of Fury
When three murders occur in three days, two detectives in Hong Kong embark on a crazy investigation filled with plot twists.
When three murders occur in just three days in the city of Hong Kong, detective Wang Bu'er and his partner Huang Feihong (Jet Li) suspect the murders are the work of a serial killer and set on a crazy investigation filled with plot twists.