Como Novio de Pueblo
After being left on the altar on his wedding day, Diego is destroyed and goes from the best day of his life to the worst moment of his existence.
After being left on the altar on his wedding day, Diego is destroyed and goes from living the best day of his life to having the worst moment of his existence.