A Cinderella Story
Modern-day update of Cinderella with Hilary Duff as the young lady who lives under the controlling grip of her wicked stepmother.
The tale of Cinderella gets a 21st-century polish in this endearing film that stars Hilary Duff as the title character. Jennifer Coolidge, Chad Michael Murray.