After Lucia
A teenager victim of bullying tries to hide it from her father, but things come to a head when cruelty reaches a breaking point.
After the mother of the family passes away, a father and his daughter move to a new city for a fresh start. But once there, the teenage girl faces intense bullying and tries to hide it from her father -until everything comes to a head.