Fatima
In 1917, outside the parish of Fátima, Portugal, a 10-year-old girl and her two younger cousins witness multiple visitations of the Virgin Mary.
In 1917, outside the parish of Fátima, Portugal, a 10-year-old girl and her two younger cousins witness multiple visitations of the Virgin Mary, who tells them that only prayer and suffering will bring an end to WWI.