Ace Ventura: When Nature Calls
Zany, lovable pet detective Ace Ventura goes to Africa in this new adventure to track down a sacred white bat that has been stolen.
Jim Carrey returns as the zany, lovable pet detective Ace Ventura who this time must travel to Africa to investigate the kidnapping of a local tribe's sacred white bat. The thing is Ace has a fear of bats!