Pocoyova kapela
Pocoyo najde bednu plnou hudebních nástrojů. Když se je naučí používat, zavolá své přátele, aby vytvořili rockovou kapelu. Zprvu je kapela katastrofou, ale nakonec se naučí spolu hrát a vytvoří tak skvělou hudbu.