The Last of Us
Joela a Ellie spoločná minulosť dobehne, vtiahne do vzájomného konfliktu a vedie do nebezpečného, nepredvídateľného sveta.
V roku 2003 planétu napadla parazitická hubová infekcia, ktorá ľudí zmenila na násilné bytosti známe ako Infikovaní. O dvadsať rokov neskôr je ostrieľaný preživší Joel (Pedro Pascal) najatý, aby prepašoval 14-ročnú Ellie (Bella Ramsey) k rebelskej skupine Svetlušiek.
V roku 2003 zmenila parazitická hubová infekcia ľudí na násilné bytosti známe ako Infikovaní. O dvadsať rokov neskôr je preživší Joel (Pedro Pascal) najatý, aby prepašoval Ellie (Bella Ramsey) k rebelskej skupine Svetlušiek. To, čo malo byť rýchlou úlohou, sa mení na desivú cestu v seriáli, ktorý oživuje kultovú videohru.