Nemilosrdní
Legendárny policajt Buren a jeho špeciálna jednotka neváhajú použiť násilné prostriedky, aby v parížskom podsvetí nastolili poriadok. Ich metódy prídu vhod, keď sa na scéne objaví gang mimoriadne zručných a brutálnych zlodejov.