Robin Hood
Russell Crowe ako legendárny Robin Hood bojuje proti korupcii v Nottinghame a vedie povstanie, ktoré mení dejiny Anglicka.
Russell Crowe stvárňuje legendárnu postavu Anglicka 13. storočia, ktorá spolu so svojou skupinou útočníkov čelí korupcii v Nottinghame a vedie povstanie proti korune, ktorá navždy zmení rovnováhu svetovej moci.