Mission: Impossible III
Toto je Mission: Impossible, ako ste ho ešte nevideli! Prilákaný späť do akcie svojimi nadriadenými, Ethan Hunt (Tom Cruise) čelí zatiaľ najväčšiemu protivníkovi – sadistickému obchodníkovi so zbraňami Owenovi Davianovi (Philip Seymour Hoffman).