Spider-Man: Bez domova
Po prvýkrát vo filmovej histórii sa Spider-Man ocitá bez ochrany svojej masky, a tým bez možnosti oddeliť svoj normálny život od nebezpečného života superhrdinu. Po žiadosti o pomoc od Doctora Strangea sa Peter ocitne ešte vo väčšom nebezpečí.