Out of the Ashes
Patricia Mills is killed in a house fire in Goliad, Texas. Her sister, suspicious the fire is deliberate, investigates. It takes 10 years to break the silence but the surprising culprit is finally trapped: the fire was arson, Patricia was murdered.