It's the late 1960s, and Jeremy Thorpe (Hugh Grant), the leader of the Liberal party, has a secret he's desperate to hide. As long as Norman Scott (Ben Whishaw), his vociferous ex-lover is around, Thorpe's brilliant career is at risk...