Edge of Seventeen
Aniyah has her boyfriend, Dakwon, paint her baby bump. Matt helps Jenna and Luca make the move to Myrtle Beach. Kayleigh is gifted a new car and goes to take her permit test. At Nate's motocross tournament, Emalee sees his competitive side.