Beautiful Me Disco Pageant
Three-year-old Destiny's mom has pushed her credit cards to the limit to pay for her daughter's hobby. Three-year-old Camari needs to bring her best to outshine 2-year-old Sami-Jo. The real competition, however, is between their moms.