Alex Guarnaschelli asks Eric Greenspan, Antonia Lofaso and Aarti Sequeira to step away from the judges' table to compete for a spot in the tournament finale. The chefs begin with a Chinatown stakeout and finish with a parking lot Parisian patisserie.