Make-Ups, Breakups and Meltdowns
Catherine freaks when Gabby reveals big news. India confronts DeLeesa, and Trevor is forced to choose a side, once and for all. Eva worries Scott won't fulfill his promise. Brittani and TJ reveal they're engaged, but Mary won't go down without a fight.