Let's Talk About Sex
Busty bombshells Cathy and Ashley take racy photos together to find men. Kathy throws Cristina a sex intervention with family friends. Angie helps Shay get into her first bra. Laura Leigh drops some big news at Lisa's Sunday dinner.