Selena + Lemon Grove
Selena Gomez checks out Hollywood's Lemon Grove, where Chef Marcel Vigneron greets her with three dishes that set a high bar! Selena creates a colorful dish with unusual ingredients, and it's up to Marcel to decide if it's his new special or a color bomb.