Selena + Ludo Lefebvre
Selena's cooking journey comes full circle as her very first instructor, Ludo Lefebvre, returns to see just how much she's grown as they grill up sole with burnt tomato and sorrel, plus a dessert of pineapple with spicy banana caramel sauce.