Gutterball Cutlass
Derek teams up with his brother Sean to convert a 1966 Oldsmobile F-85 from a wannabe drag racer into a timeless cruiser. But it'll take more than a paint job to make this car street-able, as the guys discover the engine is keeping a horrible secret.