It Wasn't Me
In 1992, Roosevelt Myles, a small-time drug dealer, is convicted of murdering a teenage boy on Chicago's West Side. Now, his sister and fiancee have reached out to Chris and Fatima, convinced he is serving time for a crime he didn't commit.