Hollywood Heist / Last Supper
In NYC, surveillance cameras help track down a trio of bandits after a daring heist of a Pay-o-Matic in Queens. And in Colorado, a makeshift Real Time Crime Center helps solve the murder of 27-year-old Andrew Jenicek who was killed outside a restaurant.