Home Sweet Home: Meals in Minutes
Ree Drummond is making quick family meals at home on the ranch. There's Pork Marsala with Mushrooms and a gorgeous Grilled Shrimp Panzanella. Plus, Ree makes Spinach Artichoke Calzones and shortcut Creamy Tortellini Soup, a real 10-minute wonder.