Quints' Night Out
Blayke gets her big girl sleepover while the Quints invade Uncle Dale and Aunt Crystal's for the night. The kitchen renovation goes from bad to worse. The Busbys try to teach the girls to ride bikes. Hazel gets a surprise visit from her boyfriend, Graham.