Geoffrey Zakarian vs. Alexis
Design director and home cook Alexis is left speechless when Eddie Jackson surprises her with a face-off against celebrity chef Geoffrey Zakarian. Alexis works to amaze the judges and get that one precious vote to prevent Geoffrey from winning the day.