Remember Me as a Time of Day
Nathan is released from the Chiefs and is forced to face Haley and Jamie. On the eve of Peyton's delivery, Lucas and Peyton receive a surprise visit from Karen. Dan is on death's door, and Brooke and Victoria prepare to re-launch Clothes over Bros.