Can't Stop This Thing We Started
Peyton introduces hip-hop sensation Lupe Fiasco at the nightclub Tric, while rumors that Brooke is pregnant run rampant. Still dealing with the car accident, Nathan buys a motorcycle, despite Haley's reservations.