The Heart Brings You Back
Haley is surprised when her older sister Taylor comes to town -- but not as shocked as Nathan, who recognizes Taylor from a past tryst. Meanwhile, Brooke and Felix start a relationship, and Jake surprises Peyton when he shows up in Tree Hill.